Opis produktu:
RAVENOL DCT-DSG LV Fluid to nowoczesny, w pełni syntetyczny, sformułowany na bazie PAO (polialfaolefin) olej DCT (dual clutch transmission), ze specjalnie dobranymi dodatkami i inhibitorami, którego formulacja zapewnia idealne funkcjonowanie przekładni dwusprzęgłowej. Opracowany do zastosowania w trzeciej generacji 7-biegowej przekładni dwusprzęgłowej firmy Magna GETRAG, specjalnie dla specyfikacji Daimler MB 239.21. Gwarantuje optymalne przeniesienie mocy i doskonałą pracę sprzęgła przy ekstremalnych obciążeniach, nawet w niskich temperaturach zimą.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
RAVENOL DCT-DSG LV doskonale pracuje w dwusprzęgłowych przekładniach różnych producentów samochodów, takich jak BMW, Ford, Mercedes, VW/Audi. Zalecany jest szczególnie do smarowania sprzęgieł w 7-biegowych skrzyniach Magna GETRAG (7DCT300/ 6DCT200/ 6DCT150). Może być stosowany w przekładniach z bezpośrednią zmianą biegów z mokrymi lub suchymi sprzęgłami suchymi.
Właściwości:
- dobra zdolność smarowania, nawet w niskich temperaturach,
- ekstremalnie niska temperatura płynięcia [-75°C],
- wysoki, stabilny wskaźnik lepkości,
- ochrona przed zużyciem, korozją i tworzeniem się piany,
- doskonałe zachowanie lepkościowo-temperaturowe,
- wysoka stabilność termiczna i oksydacyjna,
- neutralne zachowanie wobec materiałów uszczelniających,
- stabilny film smarny przy ekstremalnych obciążeniach i temperaturach w lecie.
Aprobaty/specyfikacje:
BMW 83222433157, BMW DCTF-2
VW G 055 529 A2
MB 236.22, MB 239.21, MB 239.22
Ford F-DC, Ford WSS-M2C218-A1
Great Wall GW7DCT1, Great Wall GWM 7DCT450
Hyundai/Kia 04300-2N110 WDHO-1
Renault 7711785243, Renault DW5
Chery 730DHB/DHC 7DCT300, Chery 738DHA 7DCT380, Chery 9009011085
Kunlun DCTF-7S
Pentonsin FFL-7A
Sinopec DCTF-GS
BOT 351 C4
Karta produktu